Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-09, 13:33   #241
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av lillemor88, her.

god mandag=)

smug veide meg i dag og vekta viste 105,7..... damdidam.. det vil si at hvis det er riktig er delmål nådd hurrraaaa.. tenk så utrolig morro det hadde vert og sett 99 til jul a... beste julegaven jeg kunne fått trur jeghihi

har alle hatt en bra helg?

prøvde og lage is i helgen, det ble så mislykka at søt suget mitt rømte laaangt vekk
kansje bare bra det da=) hehe men ekkelt var det i allefall.

ha en god dag da...

FANTASTISK at du har nådd et delmål , kjenner jeg bli glad på dine vegne. Og det er veldig motiverende også å lese om gode resultater når en selv har en slow periode.....
Helga var for min del bare kos. Tur med gubben til Norefjell, shopping på Svinesund og reisefestival hvor vi møtte Nils og Ronny fra Walkabout - lenge siden vi har hatt en kosetur, så dette var bare herlig

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat