Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-09, 19:15   #40
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Sukker har ikke høy GI ...

Nå orket ikke jeg å lese alle innleggene...men jeg har dia2 og sukker for meg er rene gifta..tåler ikkeno! ikke en boks med yoghurt en gang Da må jeg ta de helv** pillene... reagerer på ei brødskive... littegranne pasta...blir fort over 8. Det verste jeg kan innta er sukker, sjokolade osv.. da fyker det fort opp i 11... Så det kan umulig gi middels GI.

OG dia2 er ingen sykdom men en tilstand i følge det jeg har lest... så han har jo rett i at lever man etter det man skal...merker man ingen ting til dia2 en... sånn sett er det verdens "letteste" sykdom/tilstand..

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat