Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-09, 21:49   #2
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: ED - pasta. Tips til variasjoner?

Opprinnelig lagt inn av Bindy, her.

Da har jeg testet pasta og den smaker papp. Laget ratatouille som jeg spiste til og det var greit nok. Noen som har tips til andre variasjoner av pasta'n?

I fase 1 brukte jeg ofte hvitløkssalt som krydder på pastaen, ellers ble det ofte at jeg kokte den nesten ferdig og blandet den sammen med ratatouille og lot det hele koke til pasta og grønnsakene var ferdige.

I fase 2 er det mange flere variasjonsmuligheter - se min oppskriftstråd hvor jeg holder på å legge ut diverse oppskrifter jeg har brukt mye i fase 2.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat