Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-09, 22:43   #24
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen andre oktober startere her?

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

Hei Jeg vil gjerne henge meg på her. Begynte på Ketosekuren i går, på søndag. Har som mål å komme meg ned 10 kg og ende opp på 63. Er nå i dag like tung som jeg var den dagen jeg kom INN på sykehuset for å føde min yngste datter. Hallo? Kan ikke være slik vet du.
Men fersk er jeg og tvilende også, på om det virkelig går an å gå ned i vekt når man får beskjed om å hive innpå fett i form at meierismør, skikkelig fløte og seterrømme.....huff, jeg blir kvalm og livredd. Tenk om jeg heller går opp i vekt og får enda flere kilo å ta av? Da tror jeg at jeg kommer til å gi fullstendig opp og kjøpe meg teltklær, så får det bli som det blir.
Hvor mange dager bør det gå før jeg merker en slags forskjell da?
Og hvor får dere tak i de flotte vektkurvene deres? Ticker greiene? Slik vil jeg ha å

Velkommen! Ketolyse er helt topp!

Du vil nok merke forskjell allerede etter en uke!

Her finner du oppskrift på ticker!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat