Halloen!! Jeg tror jeg trenger litt hjelp jeg!! Jeg har lest to Atkinsbøker, og jeg er jammen ikke sikker på om jeg skjønner det her helt ennå!! Når jeg sitter å leser det dere skriver så blir jeg bare enda mer forvirra!! Jeg har gått på Introduksjonsfasen i 14 dager nå, og har gått ned 3,5 kilo. Jeg har spist godt og 6 cm har forsvunnet rundt magen min. Så jeg er kjempefornøyd jeg! Men i bøkene mine står det om folk som velger å fortsette å gå på introduksjonsfasen utover de første 14 dagene. Er det en fordel da?? Jeg liker ikke vann, så jeg har drukket 7-up light og Fun light, men dette inneholder jo aspartam. Og det sier jo både Atkins og dere at jeg skal holde meg unna... Hva i alle dager skal jeg drikke da? Det er klin umulig for meg å drikke vann. Jeg får det bare ikke ned!! Dere sier at man skal spise masse grønnsaker. Jeg trodde vi helst skulle holde oss unna det, men da har jeg vel misforstått alt. Jeg har ikke rørt noe grønt på to uker! Jeg tror ikke jeg henger helt med jeg!! Kan ikke noen forbarme seg litt over meg?? Jeg har fått endel råd fra ei venninne som har gått ned over 40 kilo med Atkins, men det dere sier og det hun sier stemmer jo ikke... Jeg blir rar jeg!!! Adelllan....