Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-04, 08:41   #2
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Hei Adelllan..

Velkommen hit.
Ja det er lett å bli litt forvirret til å begynne med, men jammen har du vært flink.
Bare synd du ikke har spist grønnsaker, for det skal du. Hvis du går inn i Forumet og ser under Atkins Induksjon, så vil du se et par lenker øverst som er "Klistret" Der får du en fin oversikt over hva du kan spise på Induksjon.

Om du skal gå lenger enn 14 dg på Induksjon er en smaksak tror jeg. Mange her som går lenger eller går tilbake til Induksjon etter en stund.
...men viktig å sette sammen riktig mat så du får i deg det du trenger av næringsstoffer...også tror jeg du bør ta litt ekstra vitaminer og mineraler. De fleste tar nok Omega 3 og 6 samt C og E for henholdsvis å kunne nyttegjøre seg Omega'n og for at ikke fettet skal "harskne"...Ute på litt tynn is nå, men det kan du sikkert lese mer om på "Vitaminer" her inne.

Din venninne har nok mange tips å gi tenker jeg..når hun har klart å gå ned så mye på Atkins. Håper hun har fått god veiledning også om næring.

Velkommen er du ihvertfall..spennende å høre hvordan det går med deg...

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat