Sv: Lavkarbo og Cipralex ...
Åh.. så gode dere er! Takk for fine svar! Jeg har ikke hatt tid til å titte innom på flere dager..
Trur /håper ikke andre oppfatter meg som vanskelig.. Jeg tror jeg vanligvis blir oppfatta som veldig hyggelig, blid og medgjørlig. Og jeg er god på samarbeid.
Jeg er bare skrudd sammen så dumt.. for jeg har mange meninger, ser sammenhenger raskt og ja.. bidrar med mye.. men så fort jeg får litt motbør så gjør det så "ille" vondt. Og jeg griner da selvfølgelig. Enten jeg er glad, sur eller sinna, eller såra. Jeg er i mange situasjoner hvor folk flest antakelig gir "beng" og går videre.. og i stedenfor å "dr.." i ting og plassere dem på rette plassen, så bruker jeg sinnsvakt mange krefter på å tenke på hva "den mente med å si sånn, og kanskje han/hun mente det sånn..istedenfor.." Åh.. så mye bedre livet mitt hadde vært om jeg hadde klart å ikke være så vàr.
Det gode er jo at jeg også da oppfatter raskt andres sinnstemning. Og - så holder jeg på med musikk og kunst.. da er det jo en fordel. Faren min kaller meg for et følelsesmenneske.. Og det er greit det. MEN IKKE HELE TIA.. hehe. :-)
Men - kan tru jeg blir oppgitt over hvorfor livet og kanskje arbeidslivet skal være så tøfft at vi må gå på piller for å orke..
MEN igjen.. (har et problem med alle disse "men(n)" i mitt liv, var det ei som sa.. :-) Jeg skal jammen hive innpå mer B-vitaminer og folat! Hm..
Har vurdert å prøve eye-q også. (Omega 3, nattlysolje m.m.) Min sønn har prøvd det en stund og har blitt såå flink til å konsentrere seg. Han var en periode så ukonsentrert at lærerne ville melde ham til PPT.. men nå ser de ikke poenget med det lenger! :-))))
Jaja. Det var mange ting på en gang. Hehe. Jeg må avslutte nå. Skal på kjøkkenet og hive inn B-vitaminer før jeg legger unga! :-) Alt godt folkens!