Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-09, 08:35   #54
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Opprinnelig lagt inn av tuppa84, her.

kitt: Hjeeelp! Føler jeg drikker og drikker, men får alltid den mørkeste fargen av lilla. Kan det hende jeg allikevell ikke er i kytose? Fader... Vanskelig dette her slankegreiene..!

Opprinnelig lagt inn av tuppa84, her.

Nå drakk jeg nettopp over en liter med vann og tok en ketostix etterpå, fikk myyyye lysere utslag nå enn midt på dagen i dag... Kan d bli vannet ut? Dette er akkurat som å spille lotto er like spendt hver gang!

Opprinnelig lagt inn av trivsel2009, her.

Nå skal jeg være forsiktig med å uttale meg her, for har ikke fått satt meg så veldig inn i det her. Men tro man skal vente litt etter å ha drukket mye med å ta en stix. Er vell naturlig at det kan bli utvannet?!?

Du er i ketose selv om du får mørkeste farge! Men, det betyr som regel at man drikker for lite i tillegg! Minimum 2-3 liter væske!

Lite tips, eller råd eller....
Ihvert fall, man skal måle med stiksen om kvelden, helst minst 2 timer etter siste måltid!

Det er kun da man kan stole på at resultatet er riktig!