Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-09, 16:38   #48
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Har høy bmi, og astma, så jeg har blitt anbefalt av min seriøse lege til å vaksinere meg. Det skal jeg gjøre Det er ikke hvor mange som dør av vanlig influensa, eller hvor få av denne, som gjør denne spesiell. Det er det at de som dør relativt ofte er yngre, friske mennesker. "Vanlig" influensa er farlig for spesielt eldre, og mennesker som fra før har en, eller annen alvorlig diagnose. Det er uhyre sjelden at friske mennesker dør av vanlig influensa. Pleier ikke ta influensavaksine, siden jeg rimelig sjelden blir syk (ca hvert 10-12 år), men de gangene jeg BLIR syk, så får jeg gjerne lungebetennelse som ettervirkning..