Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-09, 17:08   #49
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Det skal komme nye retningslinjer i morgen, og det peker mot at de vil at alle skal vaksineres!

Jo flere som vaksinerer seg, jo fortere vil denne pandemien snu og dø ut!

Med tanke på at dette rammer unge, ellers friske mennesker hardest vil det være svært fornuftig at flest mulig vaksinerer seg slik at antallet smittede mennesker rundt om bli færrest ,mulig!

Gubben har en astma som vanligvis resulterer i lungebetennelse bare noen sier influensa. Jeg ville ha vaksinert meg selv om jeg ikke hadde dia2, bare for å ikke dra inn noe i huset han slett ikke trenger. Selv står han blant de første på lista hos sin fastlege!

Det jeg er usikker på er ungene. Sønnen på 16 og snuppa på 10. Ingen som sier noe om å vaskinere barn!

I USA er svært mange av de smittede barn i nettopp denne alderen! Ikke rart heller, sånn som de stappes inn i fulle klasserom i timesvis!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat