Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-09, 20:01   #25
Alkazelters
Seniormedlem

Alkazelters sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Alkazelters er en juvelAlkazelters er en juvelAlkazelters er en juvel

Sv: Nå sier jeg takk og farvel snart

Jeg tror ikke det er mange som bestrider at en noen ganger må se på kaloriene. Spiser man 5000 kalorier i døgnet, tror jeg det er rimelig vanskelig å gå ned i vekt uansett hva du spiser. Dette vil for de aller fleste regulere seg ganske greit etter å ha fulgt opplegget over tid. Vi blir ikke lenger sultne på samme måte som før, og har heller ikke det gode gamle suget etter et realt blodsukkerkick! Da vil man etterhvert automatisk spise færre kalorier.
Dette med at trådstarter sier hun for første gang ikke har hatt noen problemer med å følge en kur, er jo kjempegode nyheter. I allefall om trådstarter er villig til å følge dette opplegget over tid. Mange sliter med noe overspising i starten av lavkarboopplegg, ofte fordi man ikke blir helt mett på samme måte (dvs, man får ikke skyhøyt blodsukker). Jeg tror at hvis du fortsetter å følge opplegget over tid vil vekten gå sakte men sikkert nedover. En annen ting er at det er utrolig viktig å være tålmodig, man har gjerne brukt flere år på å legge på seg og da kan man godt investere i et år på å gå ned disse kiloene. 2 Kg i måneden er faktisk 24 kilo ned på ett år, om det fortsetter i samme tempo.

Alkazelters er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE Svar med sitat