Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-09, 09:41   #13
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Forslag til mat når man har magekatar

Har stort sett spist suppe med snille grønnsaker samt litt kyllingkjøttdeig i de siste dagene. Følte meg bedre, ble eplekjekk og trykte innpå litt Volkornbrot og fiberrik med halvt kokt egg. Det skulle jeg ikke gjort...

Så nå skal jeg lage en stor kjele med snill suppe og holde meg til den ....

Kjøper med kål og forsøker å ha litt i suppa samt at jeg skal fikse litt kålvann.

Klarer ikke helt å la være å tenke litt lavkarbo heller, enda ikke vært over 50 pr dag

Legen mente jeg burde ta en ny runde med gastroskopi om jeg ikke ble bedre snart, men jeg kan virkelig virkelig ikke tenke meg noe mer grusomt enn den slangen... Har klaustrofobi og sliter big time med den slangen

Tusen takk igjen, alle snillingene !

Edit: Kikerter burde jo være ganske snille med maven ? De metter ganske godt og hadde gjort seg i suppa

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat