Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-09, 11:48   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Partystoppere - treng ei oppklaring rundt dette ...

Men hvis du ikke skal ned i vekt, så husk på at dette er STOPPERE, ikke nødvendigvis sånn at du går opp i vekt av dem. Vel kan et overdrevent proteininntak føre til at overskuddet blir omgjort til glukose, men det har også en del med aktivtetsnivået ditt å gjøre, og salte matvarer kan gjøre at du samler vann, men det er igjen ikke reell oppgang. Så jeg ser ikke helt hvorfor dette er noe du behøver å bekymre deg for, med mindre du skulle begynne å gå opp i vekt, altså.
Men, så klart, alt med måte. Når jeg oppnår idealvekten kommer jeg nok til å spise litt meieriprodukter igjen (ikke så mye dog, jeg tåler det ikke så veldig godt), og bake meg et og annet lavkabrobrød. Men ikke nå når jeg prøver å gå ned de siste kiloene

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat