Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-09, 15:29   #13
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan overbevise overvektige om å gå ned i vekt?

Jeg hadde blitt skikkelig lei meg og kanskje rasende om noen kom hjem til meg med en slik brosjyre og sagt : slank deg!

Alle overvektige vet at de trenger å slankes, men det er først når de bestemmer seg for det og fatter nok mot at de kommer seg godt i gang.

Jeg har visst i 10 år at lavkarbo er den eneste måten jeg kan gå ned i vekt, men jeg trengte god info som jeg fant selv, jeg trengte tid uten å bruke 24 timer i døgnet på unger, hus, sjukehusbesøk osv. Mine 3 siste lavkarboforsøk gikk dukken pga uker på sjukehus og vaner som var helt umulig å opperetholde. Så selv om jeg alle gangene hadde holdt på med lavkarbo i 2-3 måneder hver gang, så var ikke det lenge nok til at jeg klarte å komme meg inn på rett spor.

Først nå som jeg har holdt på med lavkarbo så lenge føler jeg at jeg har kontroll, jeg har alternativer å bruke om minsta blir lagt inn på sjukehus og jeg føler at jeg vet hva jeg driver med og klart å vende vanene for godt.
Det kjipe er jo at jeg har lagt på meg 30 kg siden jeg virkelig prøvde lavakrbo første gang. Men først nå har jeg guts til å stå på og får det til!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat