Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-09, 15:35   #14
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan overbevise overvektige om å gå ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Jeg skjønner at det er ment godt, men jeg mener det er helt feil å legge seg oppi dette når han ikke har sagt noe om det selv i det hele tatt. Hadde han spurt om hjelp selv hadde det vært en helt annen ting, men å presse noen til å forandre livsstil vil aldri gå.

Nå må du huske på at han er mann!
Menn ber svært sjelden om hjelp til noe som helst !
Det er nemlig et tegn på at han er svak og ikke fikser det selv, som menn skal!
Det har akkurat kommet frem at det tar menn 10 år å be om hjelp når de blir psykisk syke!

I tillegg er det en kjennsgjerning at menn ikke er like selvkritiske som oss kvinner! Kanskje har han tenkt tanken at han har blitt litt i største laget, men at han som min mann må lures til å tro at det faktisk var hans ide å slanke seg litt!