Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-09, 16:17   #3
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Mer og mindre næringsrike grønnsaker

Takk for svar Jeg ruslet ned til tyrkersjappa og plukket opp... en gul paprika Må jo få spist opp det jeg har i kjøleskapet allerede før jeg bytter ut. La merke til at det de hadde av hjertesalat var plastpakket og var brunt i kantene, lite apetittlig - det er stort sett erfaringen med alt som ligger i sånne plastbokser - kanskje Meny har noen som ser mer attraktive ut

Ellers... reddiker og feks fennikel vokser vel under jorda og er dermed ikke optimale valg? Aubergine har jeg aldri engang smakt, er den ok? (Den er i alle fall LILLA!)

Er det forskjell på gul og grønn squash bortsett fra fargen?

Jeg kjøper som regel frisk spinat fordi jeg har en forestilling om at den er sunnest, men det bør vel ikke være så mye næring tapt i den frosne? Kanskje verre med den hermetiske?

Bare mumling og undring fra meg!

Selleri er et eksempel på en vanskelig grønnsak fordi den bare selges i store bunter, og jeg blir så lei meg av alt jeg ikke rekker å spise opp før det går hen og dør Og så innmari stolt når jeg klarer å tømme spinatposen / spise opp squashen / bruke opp hvitløken før noe må kastes...

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat