Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-09, 16:47   #21
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan overbevise overvektige om å gå ned i vekt?

Det kan jo slå mange veier dette her. Det kan gå opp et lys for han som gjør at han forandrer på spisevanene.. Han kan i ren "stahet" bare spise enda mer dritt, fordi at ingen skal komme og fortelle han at han må slanke seg. Han kan bli lei seg og trøstespise. Han kan få ingen reaksjon overhodet. osvosvosv. Mulighetene er mange.

Selv hadde jeg blitt lei meg.. Vet da selv at jeg er overvektig, og selvom jeg ikke forteller alle og enhver om forsøkene mine på å slanke meg (som jeg da mislykkes med om og om igjen) så prøver jeg jo å gjøre noe med det. Trenger ikke folk som er nære til å blande seg opp i det.

Hva med å være et godt eksempel, uten å si noe til han? Være litt indirekte liksom.. La han se resultatene dine, så må han jo nesten bli inspirert.. Og da kanskje han spør selv?