Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?
Opprinnelig lagt inn av lionesse, her.
Denne debatten er nøyaktig et eksempel på hva jeg mener er unyttig og villedende så lenge det ikke er medisinsk ekspertise som kan svare. Jfr. mitt spørsmål i en generell diskusjon om medisinsk ansvarlig som kan svare på forumet.
Det taper sin interesse for meg hvis det bare skal være synsere her, selv om mange synes bra!
Trådnavnet er så enkelt som "Kjenner du noen" (som er/har vært smittet)". Det gis vel ikke uttrykk noe sted for at dette er noe annet enn diskusjon rundt et hett nyhetstema blant 'vanlige' folk?
Å kalle et forum som dette unyttig pga manglende "medisinsk ekspertise" blir vel det samme som å kategorisk kalle en leilighet unyttig fordi den ikke ligger på gateplan og har butikkfront?
- Jeg mener, det som betegnes som unyttig blir jo da fraværet av egenskaper ingen har sagt at skulle være der i utgangspunktet? 
Det er mange brukere her som sitter på enormt mye kunnskap - det er vel naturlig om dette gir seg uttrykk i tråder om kost i høyere grad enn tråder om vaksiner, eller sydenferier, eller sko. 
|