Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-04, 09:44   #11
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

i romtemp er brødet ødelagt etter 2-3 dager, i kjøleskap holder det en drøy uke...

Høh? Hva slags brød er det dere får tak i da? Jeg kjøper det på Rimi, og har det i maaaaange dager i romtemperatur uten at det blir dårlig. Gjærbakst skal egentlig ikke oppbevares i kjøleskap, da det blir raskt tørt. Spiser man sjelden, så er jeg mest tilhenger av fryse ned i skiver, og ta opp etterhvert. Å putte det rett i brødristeren blir bare DIGG.

En tynn skive brød veier ca. 30 gram, og inneholder 5,4 gram karbohydrater. Omtrent som et knekkebrød. Det tåler alle å spise hver dag, såsant man tåler ingrediensene i brødet.