Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-09, 11:27   #9
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Frokostkonseptet

Opprinnelig lagt inn av vikkie, her.

Hadde du prøvd produktene hadde du kanskje forstått hva folk hadde snakket om..
Etter at jeg begynte med produktene har jeg fått et enormt med energi, huden min har blitt bedre, for å ikke snakke om kroppen min jeg har fått veldig mye selvtillit! har rett og slett fått en nytt liv.

Ja, men fortell meg sammenhengen mellom Herbalife og lavkarbo... Bare for å minne deg på at dette er et lavkarbo forum ikke et slankeforum.
Alle de positive effektene du snakker om får man også på lavkarbo, du skal ikke lese mye her inne før du oppdager mange slike solskinnshistorier og det ved å spise mat til alle måltider.

I tillegg vil jeg bare minne deg på denne:

Sitat:

Minner om at vi ikke ønsker anbefalinger av pulverkurer her på Lavkarbo. Vi er, som navnet sier, et lavkarboforum og vi anbefaler kun dietter basert på MAT. (Med unntak av Eurodiett som er foreskrevet av lege).

Om pulverdietter virker eller ikke kan diskuteres, men vi ønsker ikke slike diskusjoner her. Flott om det kan respekteres.

Admin.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat