Sv: Herbalife og annet pulvertull
Opprinnelig lagt inn av stinemoja, her.
hei hei ))
ser mye negativt rundt herbalife , kjør på ,deres meninger er like viktige 
Jeg har nettopp prøvd meg ut på herbalife , og jeg er fornøyd så langt .
shakene er gode de, jeg gjør dem til mine ved å ha oppi smaker som jeg med cøliaki kan spise
har ikke reagert en dag på disse produktene og jern nivået mitt har steget betraktelig, det har før vært veldig lavt etter en fødsel.
Bare vær negative dere , men en ting jeg ikke skjønner er hvordan dere kan rakke ned på andre dietter når dere er på en Lavkarbo - DIETT selv, det gjør bare dere til latter .
bare ha det gøy ved og rakke ned på andre mennesker dere ikke kjenner , kjenner jeg blir litt flau her.
Livet mitt har fått en ny vending , fra negativitet ,fedme,usikkerhet ang mat jeg kunne spise.Det er legen min som har ambefalt herbalife til meg, han selger det selfølgelig ikke, han bare ambefaler dem selv.
Ha en kjempefin dag videre alle sammen ) morro med forum og da 
Vi rakker ikke ned på noen ting, men dette er et forum for lavkarbo- MAT.
Eierne av forum har sagt klart i fra at det ikke skal anbefales/selges/spammes om pulverkurer etc som ikke inngår i et lavkarbo system.
Ser du ikke at dette vesenet Vikkie har søkt opp alle tråder om Herbalife og pushet dette selv i tråder som er mer enn 5 år gamle?
Det kalles spamming og er ikke lov på dette forumet!
At du med cøliaki blir anbefalt noe av legen din, er noe helt annet enn denne type ting!
OG de fleste av oss går ikke på noen lavkarbo- DIETT! For mange av oss er det snakk om en livsstilsendring!
|