Opprinnelig lagt inn av lillemor88, her. bra luerer det føler veldig godt etter man har gått gjennom en slik utfordring jeg har sovet i hele dag, er fortsatt ikke i form.. kroppen verker og jeg har tydligvis feber for våknet helt våt får se i morgen da om formen er like dårlig må jeg desverre vurdere nøff nøff infun men tusen takk for koslig tilbake meld på tattoo og sykdom den var til 4500 men jeg fikk betale 3500. måtte jo leve også da sa jeg=) hehe... nå har jeg stått og knoten med og ta på flast selv, er ikke så greit når samboer ikke er hjemme:P men får testet smidig het i armene da. den vaksinen har ikke jeg lyst til og ta:S har dere? i nedre eiker som jeg bor er det ikke satt av tid for den på en mnd så da er vel alle smitta uansett tenker jeg.??? får legge meg ut på sofaen litt jeg da.. haddeeeee
Opprinnelig lagt inn av lillemor88, her.
bra luerer det føler veldig godt etter man har gått gjennom en slik utfordring jeg har sovet i hele dag, er fortsatt ikke i form.. kroppen verker og jeg har tydligvis feber for våknet helt våt får se i morgen da om formen er like dårlig må jeg desverre vurdere nøff nøff infun men tusen takk for koslig tilbake meld på tattoo og sykdom den var til 4500 men jeg fikk betale 3500. måtte jo leve også da sa jeg=) hehe... nå har jeg stått og knoten med og ta på flast selv, er ikke så greit når samboer ikke er hjemme:P men får testet smidig het i armene da. den vaksinen har ikke jeg lyst til og ta:S har dere? i nedre eiker som jeg bor er det ikke satt av tid for den på en mnd så da er vel alle smitta uansett tenker jeg.??? får legge meg ut på sofaen litt jeg da.. haddeeeee
en del skrive feil ser jeg.... jeg knotet med plast hvis dere lurer. og ifluensa da...og lurer ikke luerer hihihihihi.