Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-09, 23:28   #281
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Man kan bli påkjørt og dø om man går ut av døra, men skal man da bare sitte inne? Livet er en risikosport...

Jeg syns ikke det kan sammenlignes!
Eller jo, men jeg ville nok komme til en annen konklusjon enn deg!
Dersom man ser seg for, bruker refleks, ikke går midt i veien og ellers tar sine forholdsregler er det meste trygt, selv høyrisikosport!
Vandrer man rundt på E18 derimot.......

Tar man vaksinen, kan det også gå galt, men da har man i det minste gjort alt man kan for å unngå smitte for seg selv og sine nærmeste!

Uforutsette ting kan skje med alle! Noen faller ut av et vindu i 6. etg og overlever uten store skader, andre snubler i fortauskanten og blir lammet for livet av en hjerneblødning!
Man kan ikke beskytte seg mot alle farer i livet, men man kan vaksinere seg mot en potensielt farlig sykdom som allerede har krevd mange liv bare i lille Norge!