Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-09, 17:21   #118
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er litt forelsket i Photo nå, tenk at jeg nesten ikke vet om NOEN som er lik meg på skrekkfilm-området! Og når folk sier de ikke tør å se grøssere fordi de blir så redde, blir jeg litt sånn , for det er vel det som er POENGET? Heldige jævler som blir redde, tenker jeg. De vet ikke hvor satans heldige de er! Ja, nå måtte jeg til og med banne to ganger.

Åh åh, nå kom jeg på en grøsser som skremte meg ganske heftig, pga. stemningen og lydene osv. Veldig dyster, mørk film, jeg følte jeg ble helt klaustrofobisk. Den heter The Abandoned. Trailer her.

Herlig! Ja, det er jo hele poenget! Jeg elskehater å bli skremt, det er akkurat sånn at jeg bare må ha mer, som en skikkelig drøy berg- og dalbane, du holder på å spy, men likevel må du bare ta turen en gang til!

Jeg tror jeg må få meg kjæreste igjen snart, hehe, det er liksom en så perfekt skrekkfilmsetting, jeg hauser meg alltid opp litt ekstra da , mens når jeg ser skrekkfilm alene så skvetter jeg kanskje litt, men er ellers mer sånn ''oi!'', ''ok, jaha!'', og jeg vet ikke om jeg gidder å pådra meg så drøye fyllenerver igjen bare for å bli skremt

Men åh, så mange gode anbefalninger altså! Godt å se at til og med jeg har masse snadder til gode . Nå er ''The Village'' og ''abandoned'' på vei ned. Og jeg fant ut at jeg må se ''The Others'' igjen.

Forresten, apropos det jeg sa om de mest skumle elementene for meg i skrekkfilm: Motorsagsmassakren er jo en drøy affære i vold og blod, men den aller aller ekleste scena der er uten tvil da hun jenta blir slept over gulvet inne på en bensinstasjon, om jeg ikke husker feil, du ser bare akkurat så vidt hva som skjer, det går litt for sakte, og det er helt HELT stille, ikke noe musikk, ingenting! Creeped me out! Blod og gørr, jaha, men sånne scener går rett i margen min! Samme med den første Halloween-filmen, den scena der rollefiguren til Jamie Lee Curtis blir observert av det vi senere skjønner er Mike Myers, du ser bare silhuetten hans i det lille vinduet i ytterdøre, og at han trekker gardinen så vidt til side og observerer henne mens hun legger igjen pakke på trammen, og det hele skjer på høylys dag. Brrr!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat