Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-09, 19:21   #119
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!

Åååh jaaa! Det er sånne scener som skremmer meg også. Ikke blod og gørr, men stemning og creep-outs osv. Det er derfor jeg elsker spillet Silent Hill. Det er jo altså et dataspill (xbox/ps3) men det er så ufattelig scary at jeg tisser i buksa bare jeg tenker på det. Der har du alt vi drømmer om i en god grøsser. Minus monstre da, i et par av spillene er monstrene bare teite (det er 6 spill ute, tror jeg). Forlatt, tåkete by, hva har skjedd med alle folkene? Dyster stemning, nydelig musikk som går rett i sjela, spøkelser ...

Ja for ikke å snakke om spillene Project Zero (eller Fatal Frame, som de heter i alle andre land), som handler om forlatte byer/hus der det spøker noe helt grotesk, og man må se seg rundt med et spesielt kamera for å fange opp de torturerte sjelene. Herregud så redd jeg har vært enkelte ganger, spesielt i én scene der ei dame (spøkelse, of course) plutselig slepte seg ut av en kasse foran meg og dro seg bortover gulvet mot meg mens hun stønnet og bar seg. *dåne* Jeg måtte ta et kvarters pause da ja.