Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-09, 09:25   #7
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Tjukkas i tynnere kropp

Et nydelig innlegg.. Og jeg kjenner meg igjen, tror mange gjør det. Er jo ikke ennå der at folk reagerer veldig, selv om endel sier at de ser at jeg har gått ned. Og det er helt iorden, gjenstår jo "et par" kilo. Men, har jo gått ned til normalvekt tidligere, og ser på bildene og tenker at jeg må ha vært litt "rar i hodet" som ikke så selv at jeg var slank?!? Har gått endel runder med meg selv, og kommet til at jeg denne gangen skal la vekta være det som "bestemmer". Er den grei, så er jeg grei. Så hjelper det jo med klesstørrelser, også, da! Og det hjelper at jeg har blitt eldre, og kan tenke "so what" i endel situasjoner der jeg slet skikkelig da jeg var yngre..

Du har gjort et stort stykke arbeide, og det står det respekt av!