Sv: Atkins shop!
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Ikke for å være gledesdreper, men vær obs på at du kan bli fryktelig (og jeg mener FRYKTELIG) dårlig av atkins produktene! Jeg drømte seriøst om å dø da jeg hadde testet atkins vaffelmix. Lå på badegulvet og ba om å få slippe 
Carisma - blir du dårlig av mye slikt, søtstoffer etc. Har du blitt dårlig av alle Atkins-produktene, eller spist mange og så reagert på vaffelmixen feks?
Har spist de (få) Atkins Advatage-bar'ene som jeg har fått tak i her, er vel egentlig bare to. Og jeg tåler de, så da tåler jeg kanskje resten? Har ikke holdt på så lenge, kan det hende at jeg reagerer etter hvert like vel?
Nå har den eneste butikken jeg fant de i blitt borte, så jeg vurderer å bestille selv. Tror jeg trenger å ha noen lettvinte produkter i skapet, til de dagene jeg er helt utslitt, mannen er borte og tulla ikke lar meg stå på kjøkkenet og kokkelere i fred, og sønnen ikke gidder være barnepike...
(Mange forbehold der, men det hender forbausende ofte at alle de klaffer sammen )