Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-09, 19:48   #293
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.

Glemte det viktigste det var veie dag i går
minus 2,2kg!!!!

gratulerer kjempeflink er du!

jeg selv har gått opp 2 kilo etter en helg med nesten BARE høykarbo knis. jaja. det var noe jeg hadde latt meg selv gjøre, og forberedt meg på. var nemlig med på å arrangere en konferanse i helga, og da ble det (de få gangene jeg spiste) altfor mye høykarbo, aaaaaalt for lite vann og veldig lite fett. men, jeg hadde gitt meg selv dette. nå er jeg back on track, og jeg må si det føles godt å spise lavkarbo igjen.

jeg tror forresten jeg er blitt skikkelig upopulær blant naboene i andre etasje. jeg hengte nemlig opp en lapp om at de måtte se til å rydde inn all skiten sin. de hadde masse rot liggende strødd i kjelleren, istedet for å putte det inn i boden de har til disposisjon. makan altså. jeg er ikke interessert i å vasse i andres rot når alle boenhetene har sin egen bod med mer enn god nok plass i! de ble sure, men noen som ser hvor det bryr meg eller? *dra ned et øyelokk og vise hvor mye det bryr meg*

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat