Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-09, 21:23   #295
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.

Er det ikke litt deilig med en slik helg da Vaskeklut, jeg koste meg forje lørdag, og gikk opp 1,1kg. Så dette er nok mye vann som skulle ut igjen

Hvis de blir sure fordi du ber dem rydde etter seg, så la de bli sure. Enig med deg, ikke noe gøy å tråke oppi andres rot.

jo, det var SKIKKELIG godt å sette tenna i et par brødskiver og potet bl.a :P jeg tror nok det er mye vann ja, og jeg satt nesten ikke rolig i hele helga. var oppe og gikk konstant! og ikke minst i trapper. så jeg håper og tror at de forsvinner ganske fort igjen

ja, vettu! de må få være så sure de bare vil for min del men de har heldigvis rydda nå hihi. jeg har en tendens til å få det som jeg vil når jeg blir gretten :P makan altså. voksne mennesker burde klare å legge ting inn i bodene sine istedet for midt på kjellergulvet.

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat