Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-05, 14:33   #40
Kalorine
Medlem
 
Kalorine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 44
Innlegg: 194
Kalorine er en juvelKalorine er en juvelKalorine er en juvel

Vel, Iselilja: Boksen med rosebud er billigere enn eight hour cream, men også mye mindre av størrelse. En tube eight hour cream til ca 200 inneholder 50 ml produkt, rosebud-salven betraktelig mindre tror jeg. Er ikke sikker på om den alt i alt blir noe særlig billigere.

Opprinnelig lagt inn av *iselilja*

joda, skjønnhetstips har jeg faktisk noen av
jobber med kosmetikk/hudpleie, så litt skal jeg vel klare å bidra med.?

- istede for eight-hour-cream kan man fint bruke rosebud-salven, som koster 89 kr. er super mot lepper, tørre steder, neglebånd og alt det der; akkurat som det dyre alternativet.

- a-cream! krem med masse a-vitaminer hindrer vintertørr hud i å tørke ut( den er uten vann) og bevarer den god og myk. den beste kuldekrem dette århundre ihvertfall! ikke så dyr heller, 144 kr tror jeg, og utroolig drøy i bruk. masse andre bruksområder, men orker ikke ramse dem opp..

- istede for rådyr lipgloss: øyenskygge og vaselig. lett å matche øynene.

- øreringer fresher opp etthvert trøtt ansikt.

- har man langt, slett hår, kan man med fordel sovne med det halvtørt, da vil det bli fyllt med naturlig volum til dagen etter.

- babyolje! utrolig deilig å smøre seg inn med etter dusj, og bevarer fugtigheten mange ganger mer enn allskens kremer. eneste ulempe er hvis du må hoppe rett i klærne, dene er jo litt klissete..

oj,der stoppa det. morsom tråd forresten!

__________________















Nothing tastes as good as beeing thin feels!
Kalorine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins (the book is my bible) Svar med sitat