Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-09, 01:23   #297
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Åh, vi har en sånn parkeringsnabo! Plassen flyter over av møbler, madrasser, plastposer fulle av dritt og til og med papir! Skikkelig stilig når det har vært påsatte branner i mange av naboblokkene (bla den store dødsbrannen like etter jul).
Styret har sendt massevis av klager til han, men det synker ikke inn. Den dagen så mye som et papirark detter over streken til min plass skal jeg F*** meg leie et selskap til å kjøre bort driten på hans regning! Så det så!

hahah!! gjør det og post bilder av det her jeg heier på deg

sånne idioter burde lære på den harde måten. de tullingene oppe er visst småsure.døra vår sto litt på gløtt, i det de kom bråkende ned trappa (for en time siden. er det ikke meninga man skal være stille om natta?! greit, jeg er et nattedyr, men det er ikke de andre jeg bor med ) begynte de å dytte igjen døra så det brakte! dette er ikke første gangen de bråker om natta. nå begynner jeg å bli irritert, for de har stue rett over soverommet mitt. og jeg har varsla om at jeg hører ALT som foregår der. de burde vel ta hintet da?? møkkafolk. de få gangene jeg vil legge meg tidlig så går det ikke,fordi det er så lytt her, og de har ikke skjønt at man kan dempe stemmer og ikke trampe hardt rundt når klokka passerer 2300... det er fryktelig irriterende å måtte følge døgnrytmen til noen andre :S

what dæven do i do?

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat