Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-09, 02:26   #8
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ medisin

Sitat:

Ydmykhet er viktig uansett, når det er så mye vi ikke vet.

Når det gjelder det meste av alternativ medisin, så kjennetegnes metodene av at de setter i gang kroppens (og sinnets) egne helingsprosesser. Derfor er det ikke mulig å forutsi effekten, hvor lang tid det vil ta etc. Ingenting virker på alle. Det er ikke lett å forholde seg til alternativ medisin heller for de fleste, fordi vi er så inne i den tenkemåten som skolemedisin er en del av ... "Alternativ" eller holistisk medisin bygger på en helt annen måte å tenke på, rett og slett. Det betyr ikke at det ene behøver å utelukke det andre.

Jeg har masse erfaring med såkalt alternativ medisin og har etterhvert lært meg å forstå ganske godt hva som virker for meg og hvordan, hvorfor det noen ganger ikke virker osv. Man lærer mye om seg selv gjennom det! Og jeg har blitt mye friskere av ME etter bruk av healing og akupunktur, OG - jeg har beviselig blitt frisk (= ligger på normalen på blodprøver) av lavt stoffskifte etter mange år på Levaxin, som i følge alle leger jeg har snakket med er en livslang behandling! Jeg trenger rett og slett ikke medisin lenger

Sist redigert av Huldr : 28-10-09 kl 02:33.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat