Sv: Noen andre oktober-startere her?
Da er det onsdag og veiedag er det ikke så? Ikke så mange andre som har vært innom ser jeg. Men, jeg var nå på vekta i dag, og det ble 2 kilo ned. Hadde veiedagen vært i går, så hadde det blitt 3. For av en eller annen grunn, så har jeg lagt på meg 1 kg i natt...og det ennå jeg trena en halv times tid i går. Rart Vekta har helt siden helga ligget på 70,5, men nå skulle den plutselig bli 71,5??
Uansett, jeg har greid å fått mørkere sticks, så nå er jeg oppe i 50, men over der har jeg ikke kommet meg, ennå iallefall. Kan det være årsaken til at vekta har snudd? Må den være over 50 for at forbrenninga skal være på topp?
jeg er ikke verdens mest tålmodige sjel, så jeg hadde håpet på at min kjempeinnsats, skulle gi meg litt mer, tidlig, for det er det som holder min motivasjon oppe. Selvsagt, slik er det vel for alle. Vet bare at jeg skal ikke ha så mange slike nedturer, før jeg sklir ut...
Må kanskje inn med mere fett? Vanskelig å vite hva som er oppskriften her da. Hadde vært noen mål å gått ut fra, så hadde det vært litt enklere tror jeg. Så mange dl el. noe slik.
Jeg får vel i meg et par dl fløte, steker i meierismør, 4 Udo's kaplser,nøtter. Er vel her det ligger en plass og det er kanskje altfor lite?
Men, min kursleder sa at mørk sticks ikke alltid betydde at du var på topp forbrenning, det kunne også vise at du fikk for lite fett eller vann. Burde ikke min stick da vært mørkere om jeg får for lite fett?
2 kg er form meg ikke noe nedgang. For jeg vet av tidligere kurer, at første uka taper du lett 2 kg pga overgangen til annen mat, samt tap av vann. Så, det er først nå kampen begynner. Og jeg skal ikke gi meg riktig ennå

|