Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-09, 14:05   #31
alven85
Nytt Medlem

Medlem siden: Oct 2009
alven85 er på en erverdig vei
Smile

Sv: 30 kg+ presentasjonstråd

Hei alle flinke mennesker!!
Må vel presentere meg litt jeg også.. Jeg er 24 år og sykepleier. Jobber i hjemmesykepleien, så rører meg litt på jobb, men kunne gjerne rørt meg mer. Har i hele mitt liv vært krafig, og har kraftig beinbygging. Begynte å legge på meg for alvor i 15 års alderen. Mener selv at de kiloene kom i forbindelse med p-pillebruk. Veide da rundt 110kg (tror jeg).. Så ble jeg "voksen", flyttet fra hjemstedet mitt og tok utdannelse. Vekten plaget meg heeele tiden! Da jeg var rundt 20 år, og et samboerskap tok slutt, sluttet jeg nesten å spise i ca 3mnd. Jeg hadde rett og slett ikke lyst på mat, spiste bare når jeg måtte, sultet meg ikke. Da gikk jeg ned til ca 90kg. Jeg bodde alene, hadde ikke lappen eller bil, bodde sentralt, jobbet masse og gikk til/fra jobb. Så møtte jeg mannen i mitt liv.... Vips opp 25 kg.. Jeg sliter med pcos (som flere andre innpå her).. og MÅÅÅÅ ned for å ha sjans til å bli gravid. Samt kunne handle klær jeg vil ha, kunne gå i bikini, generelt sett FÅ ET BEDRE LIV! Så nå funderer jeg på å prøve ketolyse. Legen har anbefalt meg å kutte ned/ut karbo, og jeg vet jo det selv, at karohydrater for meg er meget ugunstig!! Så nå er det bare å få motivasjonen helt på plass, samt forberede samboer, kjøle- og matskap på en endring!

alven85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Ketolyse..? Veldig sannsynlig! Svar med sitat