Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Ehem, jeg mente hovedsakelig spillene. Filmen er ganske bra den og, men kanskje best om man allerede har spilt spillene så man ikke tenker "åhåi hva fader skjedde der, en svær fyr med trekantet hode?" men i stedet tenker "jess, der er Pyramid Head, fy fader så lik han er i spillene, genialt"! 
Spillene er så fantastiske, og JÆVLIG skremmende, at man dør litt. Filmen er veldig bra, men ikke på langt nær så skremmende. Men de har klart å få med dysterheten og wtf?-greiene fra spillene. Verdt å se, hvertfall. Men liker du den ikke så husk at den nok er for spesielt interesserte, altså spillentusiaster som meg. Jeg har vært totalt hekta på SH siden 1997. 
Vet du, jeg kom på at dette spillet har venninna mi masa masse om. Jeg spilte WoW en stund, men ble litt for hekta, tar jo aldri slutt jo! Så har vurdert å finne meg et spill til vinteren som man faktisk kan runde!
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Jeg kan ikke huske at jeg skvatt en eneste gang i 1408 jeg? Men jeg hadde lest flere anmeldelser først som var ganske lunken, så jeg tror jeg satt og så etter de kjipe tingene. Gjorde hvertfall ikke noe uutslettelig inntrykk.
Jeg hadde aldri hørt om den før, bare googla ''Horror movie recomandations'', og så sto det om den i en av linkene jeg kom over, så jeg hadde null forventninger what so ever. Leste bare en kjapp ganske nøytral synopsis. Jeg skatt litt nå og da, det var mer forvirringen og følelsen av å sitte som på nåler som gjorde det for meg!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|