Opprinnelig lagt inn av gunlan, her. Hipp hurra for fantastisk resultat :-) Imponerende. Selv har jeg hatt et par helger på rad med festligheter og alt for mye vin og potetgull(!!!!) forrige uken, og sjokoladeutskeielser sist helg...så når jeg gikk på vekten viste den nesten 1 kg opp... Oppdaterer ikke tickeren min da dette skal AV IGJEN! Er i gang igjen med de gode forsetter nå altså - og med unntak av vin på en bursdag og julebordet - så skal det ikke være noen utskeielser før julaften! (Sjokolade og andre slikkerier er strengt forbudt) Men på julaften; da skal jeg kose meg da
Opprinnelig lagt inn av gunlan, her.
Hipp hurra for fantastisk resultat :-) Imponerende. Selv har jeg hatt et par helger på rad med festligheter og alt for mye vin og potetgull(!!!!) forrige uken, og sjokoladeutskeielser sist helg...så når jeg gikk på vekten viste den nesten 1 kg opp... Oppdaterer ikke tickeren min da dette skal AV IGJEN! Er i gang igjen med de gode forsetter nå altså - og med unntak av vin på en bursdag og julebordet - så skal det ikke være noen utskeielser før julaften! (Sjokolade og andre slikkerier er strengt forbudt) Men på julaften; da skal jeg kose meg da
takk