Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-09, 10:11   #162
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Death proof var "rar". Først skjer det ingenting - lenge (en venn av meg gadd ikke se den ferdig for den var så kjedelig...) og så eksploderer den!
Deretter...tja, reprise...?? Men det spiller ingen rolle, digger Tarantino .

Jeg ble så sigen at jeg måtte stoppe den midt i, så jeg ser vel resten i dag en gang. Veldig sexy fotografering, i alle fall! Ja Tarantino er kul, i alle fall stort sett. Synes Kill Bill er søppel.

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg syntes at Blair Witch Project var skummel. En anmelder mente det var mer skummelt å sitte og se på et kakestykke sige sammen, så meningene om den filmen er delte...
Min grunn til å synes at den var fæl, er alle teltturer i min ungdom hvor vi fortalte spøkelseshistorier og skremte hverandre, så jeg kan levende forestille meg hvor jævlig det ville vært å oppleve 10% av den filmen. I tillegg kommer utallige hytteturer til strømløse hytter flere mil i fra folk ( og en gang rett ved siden av en krigsskueplass hvor titusner av unge menn omkom under harde kamper - dere kan vel gjette dere til de historiene vi fortalte ... Kl 24 skulle vi gå ut for å se om vi kunne se gjenferd, ha, ha. Gjett at det var en gjeng som ikke turte å gå ut på do engang )

Den værste grøsserboka jeg har lest er The Shining/Ondskapens Hotell al Stephen King. Filmen som ble lagd etterpå er jo rene Night Garden/Drømmehagen - ikke skummel i det hele tatt. Jeg kunne i årevis etter å ha lest boken, ikke være inne på et bad hvis dusjforhenget var trukket foran badekaret.
Men jeg vet at jeg har en ganske livlig fantasi da!

Jeg syntes Blair Witch er helt kurant, husker faktisk ikke helt hvordan jeg reagerte da jeg så den ... Men syntes det var en kul og ny idé i alle fall. Har dere sett oppfølgeren? Skikkelig dårlig, og helt meningsløs.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Apropos skrekkfilmer, har ikke Michael Jackson filmen premiere i helga? :fnis:

Du da! Slemme deg!

Opprinnelig lagt inn av Babyblue, her.

Synd, jeg drev og lurte på om 1960 versjonen var bra :P
Ja ... Jeg skal se om jeg ikke finner den. Synes remaken var litt too much, alle penga på spesialeffektene liksom.
Fant forresten "Sidste Time" på cdon, så nå skal det sjekkes om den fortsatt er skummel!

Jeg har lyst til å se den igjen jeg også! Herregud, så skremt jeg ble av den. Men er vel femten år siden jeg så den, og jeg tror vi var en stor jentegjeng som gjorde litt sport i å hyle og skrike

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat