Sv: Treningsdagbok (for alle)
Løpesesongen (den første på drøye 20 år) er definitivt over.
Jeg har hatt fin løpsutvikling, fra jeg starta med en gang der var noen meter med bar vei, og frem til for et par uker siden. Starta med å kjøre den 3km lange løypa som "fartslek/intervall" Løp det jeg greide 100 meter, holdt på å dø, gikk 150 meter osv. Pulsklokka sa max 196 . Sakte men sikkert økte jeg løpedistansen, og kutta ned på gådistansen. Etterhvert, gikk løypa med tre gåperioder, og de siste ukene har løypa gått i ett. I mitt hode, er det fantastisk for en svær fyr på nesten 140Kg. Løpinga har jeg drevet 3 dager i uka, og trent overkropp 2 dager i uka. Resten av uka har blitt brukt til relativt rolig gange. Vekta har gått opp, siden jeg kasta Tiedemands Gul for et drøyt år siden. 18+Kg
Er nu tilbake i Ryp-verden. Trener mandag,onsdag, fredag. Har bestemt meg for at vekta skal drastisk ned, fort. Har leita med lys og lykter i kostholdet, og bestemt meg for Fedon med kaloritelling. Første kalorisjokk var tørka aprikos. Fy f... så mye energi det er i disse herlige orange nytelsene. Det virker nu som vekta endelig skal gå rett vei. Springer på toalettet i eningen. Kommer tilbake etter veiinga på fredag.

|