Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Hehe, du liker ikke Michael Jakson, jeg liker ikke Kill Bill, let's just live with it 
Spoorloos er nederlansk, ja . Men ikke mye til skrekkfilm
Jeg har sett den serien. du snakker om. Synes den var dåååårlig. Eneste grunnen til at King fikk den laga var fordi han mente de hadde utelatt for mange detaljer, men man må jo inngå noen kompromisser. Uansett, når man ser en majoritet av de filmene som har blitt av King's litteratur, så kommer i mine øyne The Shining høyt opp på listen! Sammen med Pet Semetary og Misery. Det er sååå mye søppelfilmer som har Stephen King sitt navn på seg. Har noen sett Silver Bullet f.eks? Haha, varulvkostymet ser ut som om det er kjøpt på Standard festmagasin for en hundrelapp 
Har sett Silver Bullet. Men det er leeenge siden! Varulvgreier... 
Er dessuten stor fan av Stephen King jeg også. Har sett mange av filmene hans i det siste. Det tok laang tid før jeg turte klappe en St Bernhard igjen etter å ha sett Cujo.. 
Christine så jeg som ungjente og ble vettaskremt. Kanskje jeg må se den på nytt igjen???
Pet Semetary så jeg rett før vi reiste til Irland. Og der var vi på besøk nettopp på et pet semetary....
Sist redigert av Kanutten : 29-10-09 kl 16:49.
|