Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-04, 12:19   #1
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Forferdelig kløe i går

Hei

Jeg har hatt kløe litt nå og da i lang tid nå, vet ikke helt hvor lenge. Men i går var det helt forferdelig! Klødde overalt mest på mage og hele ryggen. Er det noen som kan si om hva det kan komme av? Jeg vil ikke ha det slik.

Jeg spiser egg, kjøttdeig, biff, entrecote, olivenolje, rapsolje, grønnsaker, kylling osv. Jeg har overhodet ikke rørt lettbrus eller 70 % sjokolade eller annen snop på 17 dager nå. SPiste nøtter og farris på mandag som var, og kløen var i går tirsdag. KAn det være nøttene? Men dagen derpå da! Burde det ikke komme etter en kort stund etter at jeg har spist noe jeg reagerer på?

Hvis det er nøttene da, kan jo være pollen for alt jeg vet.

Tusen takk for alle svar ihvertfall.

donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat