Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-09, 16:37   #6
arkine
Seniormedlem

arkine sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Hvordan er ED-opplegget?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Om man går til Lindberg-klinikken, i hvert fall i Oslo så er det snakk om de høye prisene, fordi det er privatklinikker, men der vil man også som regel få den beste oppfølgingen, da det er Lindberg som førere ED-produktene i Norge.
Ikke lett å si om du får det dekket, men jeg har f.eks hørt om folk som får dekket noe om de går på Reductil når de har en bmi over 30, eller over tjuesju og fare for følgesykdom (som f.eks diabetes), så hvorfor ikke? Det er jo bare å høre med trygdekontoret, det taper du ingenting på

Jeg var på Lindbergklinikken for 4 uker siden ikke til lege men dietist
kunne velge om jeg ville til dietist eller lege ,når jeg ringte sa de at det kostet 1000 kr for et kvarter ,, var der en time og betalte 540 kr så ned på furst og tok blodprøver og det kostet 40 kr,,
siden jeg ikke bor i oslo kunne vi ringes en gang i blant også komme inn en gang jeg skulle til oslo
og bmi må være over 30 ,ikke noe problem og få ED så lenge prøver og alt er i orden

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat