Sv: Mat som ikke må tygges?
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Stilig... 
Hva skjer hvis du f.eks kjører bil og hører noe morsomt på radio? Høres ikke safe ut... 
Hører ikke på radioresepsjonen når jeg kjører bil lenger nei... Hvis det blir et problem leverer jeg inn førerkortet frivillig.
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Det høres ut som du får overdose endorfiner eller har ekstremt lav endofinterskel?
Har du utredet for MS? Andre muskelsykdommer? Prøvd akupunktur?
Vel, utredningen besto å i knekke en sånn trepinne i to, og dulte litt med den spisse enden i ansiktet. Tenkte på MS selv også, men det er veldig begrenset tid vi snakker om - så tviler på det er MS som vanligvis kommer og går over mye lengre tid.
Legen kommer aldri til å ta noen utredning som koster samfunnet penger før jeg har gått ned endel i vekt uansett. Han koblet det at jeg "plutselig" sovner til at jeg var for feit, og ville sende meg ut med grønn resept.
Har ikke prøvd akkupunktur, det eneste alternative jeg har vært borti er kinseologi/refleksolog, og hun mener det er rester av flått. (Noe som jo ikke engang kan testes ordentlig i Norge p.t)
Overfølsomhet for endorfiner finner jeg ikke noe om på nett? Har en _veldig_ høy smerteterskel iallefall.
Takker for innspill, forresten, håper jeg ikke kupper tråden