Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-09, 12:52   #215
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!

Hahaha ja, jeg knegget litt da jeg så skriveleifen din.

Jeg husker så lite av den filmen nå, har ikke sett den på maaange år, og var nok litt mer lettskremt da enn nå. Pluss den var vel ganske ny da jeg så den, nå er den vel foreldet. Det er sånn med gamle grøssere (for meg), jeg blir svært sjelden skremt av gamle filmer. Filmer som feks. The Shining er jo bra, men skremt blir jeg ikke.

Åh så irriterende, det er en grøsser fra åttitallet som jeg faktisk liker og synes er veldig creepy, men jeg klarer bare ikke å huske navnet! Den handler om en liten gutt som spøker, noe med en ball som dabber ned trappene osv. Det er nylig laget en film med samme navn, men det er en dramafilm som handler om noe helt annet. Fader, hva HETER den filmen? Jeg må tenke litt.