Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-09, 19:37   #226
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Jeg så en en gang med noen spurver? Og en forfatter eller noe som begynte å høre stemmer eller hva det var. Han hadde visst en tvilling et eller annet sted i kroppen.

Den syntes jeg var skikkelig ekkel. Så den på kino, og dengang var den veldig skummel. Om den er det nå, er en annen sak. :knegg: Det var Stephen King i alle fall, men jeg kjenner ikke igjen navnet i den lista over her.

Er vel ikke hundre prosent sikkert at lista er fullstendig, men dette er alle filmene som var i den torrenten jeg kom over i alle fall, bortsett fra de jeg har sett, de tok jeg ikke med. Men denne hørtes ikke kjent ut. Husker du hvilket år?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat