Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-09, 00:01   #70
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Happiness, her.

Det er noen som tror at den hjernehinne betennelse vaksina vi fikk på 80tallet har gitt de kronisk utmattelsessyndrom nå.

De har jo hvertfall ikke begynt å gi den fast, så det kan jo tyde på at det var litt grums med den...

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg hadde skjønt det om det var sånn at alle i risikogruppene fikk tilbud om den først, men sånn jeg har forstått det, så er det nesten sånn at man må være førstemann til mølla og først i køen om man vil ha den.

Og det er ikke sikkert du får den da heller. Faren min har dia2 og stilte i kø andre dagen. Men ble sendt hjem fordi det var ikke nok risikogruppe til å få første uka.

Opprinnelig lagt inn av Happiness, her.

Patentet på vaksina er 1år gammelt leste jeg.

Det er jo særdeles interessant, siden første svineinfluensaen ble bekreftet i USA våren 2009 (var nettop om det på 60 minutes). De utviklet altså vaksinen før de visste om sykdommen?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Etter at jeg la om kostholdet så blir jeg bare forkjøla i en uke eller noe.

Jeg blir faktisk ikke syk lenger etter jeg la om og i tillegg slutta å røyke. Ikke feber, ikke snufsete nesten engang. Merker at jeg brygger på noe også forsvinner det bare.