Sv: November skravletråden til 30+
Ny uke, nye muligheter 
I går hadde jeg sykt lyst til å hive meg over alt, men klarte å styre unna. Fredag fant jeg ut at anfallene jeg har når jeg opplever noe hysterisk festlig (og det er det endel av på jobb) kalles for katapleksi. Dette er noe man normalt kun har sammen med narkolepsi. Jeg er dog uendelig glad for at det ikke er MS - som jeg var redd for (men ikke fikk til å stemme med mine symptomer) men det er forsatt noe galt med nervesystemet.
Så nå blir det fullt fokus på å få tvinge til meg en utredning. Det hadde vært utrolig lettende å få en diagnose, så jeg har noe konkret å fortelle til de som lurer på om jeg bare er lat. Ulempen er at jeg ikke kan gå under utredning på lavkarbo, fordi symptomene på narkolepsi er kanskje 80% mindre nå, og hvis ikke kroppen oppfører seg "som vanlig" under utredning så blir det spinal-tapping og det høres ikke akkurat ut som en fest... :P
Denne uken skal jeg også innom og ta nye blodprøver etter en mnd i ketose. Har slurvet med trening i det siste, men enn så lenge så skal jeg se det positive i ting og ikke synes synd på meg selv - det kunne vært så utrolig mye verre 
Ønsker dere jenter (og gutter?) også en super uke!