Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-09, 09:42   #83
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Dreamy, her.

Hvorfor kommer ikke denne solidaritetsvaksineringen opp når det gjelder vanlig sesonginfluensa?
DEN tar mange liv den, hvert eneste år.

Selv om det første dødsfallet i USA er registrert, et to år gammelt barn, er det uendelig langt fram til antallet som årlig dør på grunn av vanlig influensa, rundt 36.000.
(Publisert 29.04.2009 kl 18:35 Oppdatert 29.04.2009 kl 18:39, http://www.siste.no/utenriks/article4296459.ece )

Anslagsvis dør 1000 personer, i all hovedsak eldre, i Norge i løpet av en gjennomsnittlig influensasesong som følge av influensa. Influensa forekommer som årlige epidemier på den nordlige halvkule i tidsrommet fra november til april, på den sørlige halvkule fra mai-oktober.

Skremmende tall !

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Sist redigert av Charlott : 02-11-09 kl 09:45. Årsak: La til tall for Norge
Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat