Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-09, 10:16   #90
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

A) friske folk dør ikke av vaksinen
B) vanlig influensa tar livet av eldre og veldig syke folk, svineinfluensa tar livet av barn og unge i tillegg. Det er vel hovedforskjellen.

Jeg hører hele tiden x-files-sangen i hodet når jeg leser mye av det antivaksine-folkene skriver. Konspirasjoner og greier. Får meg til å tenke litt på denne, som ble listet opp på The Daily Show for litt siden:

For:
1) Protects
2) Found safe
3) Can keep you from infecting others

Against:
1) Government out to get you
2) Science out to get you
3) Look behind you!

Hvordan VET du at friske folk ikke dør av vaksinen ?
At en del av oss ikke vil ta vaksina har lite med konspirasjonsteorier å gjøre. Jeg har ikke tatt ei vaksine fra jeg var gammel nok til å si nei, har ikke engang vaksinert de to eldste barna mine da de var små.
Yngstemann fikk noen vaksiner etter farens ønske og er den eneste som har vært særlig syk.

Jeg har noen kroniske sykdommer, men får "aldri" slikt som går og ser virkelig ikke noe poeng i å ta en vaksine vi vet så lite om.

Skulle jeg mot formodning bli syk holder jeg meg hjemme til jeg blir frisk

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat