Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-09, 11:10   #108
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det å følge barne-vaksinasjonsprogrammet ser jeg på som et must, fatter ikke at noen lar være. Det å ta svinevaksinen er jeg ikke like "hard" på, men jeg har ikke et eneste sekund vurdert å ikke følge vaksinasjonsprogrammet for begge barna. Grøss.

Kjenner flere som ikke har vaksinert sine barn og som heller ikke har angret på det i ettertid. For meg var det å sprøyte en masse "dritt" inn i barna mine helt uaktuelt
Barnet til ei venninne av meg ble alvorlig syk av en vaksine og endte hjerneskadet, DET var mer skremmende for meg enn muligheten for at de kanskje muligens kunne bli syke en gang i tiden.
Jeg ga heller ikke barna mine sukkersnop/sukkerpålegg før de var 2-3 år, fikk faktisk mer pepper for det enn å droppe vaksineringa

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat