Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-09, 11:26   #114
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

1 barn ble hjerneskadet av en vaksine og ja, det er grusomt. Men hvor mange tusen barn døde av sykdommene som nå er utryddet takket være vaksinene? Og tenk om flere og flere tenker som deg og sykdommene blomstrer opp igjen? Jippi?

Nåja, jeg har litt tiltro til den fantastiske kroppen og dens evne til å stå i mot sykdommer jeg. Til at den selv produserer immunstoffer og blir friskere og sterkere og dermed tåler enda litt til.
Slik utviklinga er blir vi sykere og sykere og fler og fler barn går på medisiner, levealderen er forlenget, men å si at helsa er bedre kan man vel ikke påstå?
Jeg tror at om man gir kroppen til å leve mest mulig naturlig er vi bedre rustet til å stå i mot sykdom

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat